BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

Last Paper Midterm~~!!!

Salam...090909 = 19 Ramadhan 1430H

Feel so tired...
start mggu lpas smpai la mnggu ni aku sgt bz ngan exam + assg + project + tutorial~~~
tu la nk sgt jd bdak account kn dh lelah..huhu..
aku tgk bdk cos lain 2 sdap je lpak2 men game...xde lgsung assg..tutorial apatah lg..
huk..huk..huk..letihnyaaaaaaaaa.~~~!!!

tgal 1 lg paper midterm..~~~Business Law..~~~
haha mlas btul aku nk bca...fakta.??? kes?? seksyen??? wargghhh..nk loya aku...huhu...
cmna la bdak law blh manage ek???
sbnarnya aku ni ja yg ngada2 haha...

aslkn ada kmahuan suma bnda blh sttle btul x???
hemm....

Ramadhan kali ni brlalu ngan cpat...sdar x sdar lg 11 ari je kta akn brpuasa...
dn ini brmksud..cuti rya pn akn brmula lg 1 minggu..huhu....
serius ckp aku cma mmpu wat terawih kali ni bru 3 kali...
what a terrible thing ive done???

insyaAllah start mgu dpn after my last paper law ari jumaat ni aku akn cba dptkn terawih...
huhu..sdih rsa puasa Ramadhan kali ni...
aku xsmpt nk tmbh bonus dlm idup aku yg byk hutng2 dosa yg blum dbyr...
ish2..truknya aku....
menci2...isk..isk...

aku akn cuba~~!!!
Ya Allah kuatknlah semngatku utk trus mlangkah....
bantulah hambaMu ini....ku pohon dgn sgt...


~~pelangi~~!!! pelangi~~!!! mna kau pelangi~~!!!