BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

1st time di tagged..~~!!!

Salam...200709

huhu..mjwb tag berlari mengejar bintang..!!!

byk gla tag bdak ni..smpai 30 nk kna jwab..!!

tp 1st time kna tag kra exited la nk jwb...hehee....

okeh mari kita mulakan...kta tgk sape yg kna~~!!!



1.bekas kekasih saya adalah..??
..aramak~~!!sgt rmai..xingt..!! haha...MySpace

2.saya sedang mendengar....
..dgr bunyi aircond je pun...dlm lab tnpa headphone huhu....

3.mungkin saya patut...
benti lyn blog ni..asg btimbun beb..!! pegi wat cpat..!!

4.saya suka...
....mkn..!! haha....MySpace

5.sahabat-sahabat baik saya...
em....pdgr2 trbaik..goes to my parents...abah..umi..mmberz2 yg x hipokrit...naz, puteri,
firul (tengku fir..hehe),azie, my siblings...my dear..?? mungkin kot sometimes..huhu~~!!!

6.saya tak faham...
bla seorg pmpuan tu dh sdaya upaya bkorban dn mnunjkkn taat setianya kpd kksihnya tp...apa yg dia dpt adlh pkra yg sma brulg2 stiaphari....still da same...emm...mgkin aku kna trima knyataan yg xsuma mnusia perfect kn..~~!!MySpace

7.saya kehilangan...
semangat blajar zman diploma dlu...waa....~~!!!mana smangat 2.???? dtg la blik..~~!!

8.ramai yang kata aku...
...sombong..~~haha..mgkin sbb aku xsuka tegur org dlu kot..~~!!! tp xknal mka xcinta..~~aku ni seorg yg tramatlah baiknya!!! xpcaya..??? tnya shabat2 dan junior2 aku..~~huhu..!!

9.makna nama gue...
CAHAYA KEINDAHAN / KEBAIKAN.....haa..~~~tu la psal aku ckap aku amat baik..~~!!xpcya lg..???? lu pikir la sniri..~~!!

10.cinta itu adalah...
~~emm...sukar dmgertikn...pd aku cinta itu akn trasa nikmat kewujudnnya bila kita sah diijabkabulkn...~~~xsuma org mmpu dptkn..??MySpace

11.di sesuatu tempat seseorang sedang...
sdaya upaya cuba jwb tag ni..hahaahaa.~~~aku la tu..~~!!!

12.saya akan cuba...
wat yg trbaik semster ni..~~!!!! aku mesti..aja..aja..fighting..~~!!!!!MySpace

13.perkataan 'selamanya' membawa maksud...
~~Kekal abadi..smpai bila2~~~

14.telefon bimbit saya...
trsgt la bosannya..~~~!! aku nk pkai hp murhan la plak yg hnya ada function utk wat call n trima call..antar msg n trima msg..~~!!!!!!

15.bila saya terjaga dari tidur...
~~~huhu...kna g class lg...bla nk hbs degree aku ni..~~~!!!!! sdh sgt x lrat..~~!!!

16.saya paling meluat bila...
sesorg tu dok mngoya...ataupn pura2 wat baik..huhu..benci gila..!!!!

17.pesta/parti adalah...
tmpat org dok mjlnkan aktvti sosial...kot..huhu..~~

18.haiwan yang paling comel yang pernah saya jumpai...
hamster yg kmi jmpa dkat tmpat tgu bas kt cglun...huhu...cian dia..kna tnggal..~~~

19.peringkat umur paling seronok...
~~huhu..msti r zman blajar...tp aku pling suka msa aku sweet 22..knpa???huhu scretz...~~!!!

20.hari ini...
aku xwatpa bda yg mcbar...lepak dpp bank rkyat blik mmber aku..bgn pg mandi then minum indocafe yg dbancuh oleh kwan aku..naz..thnkz..!! wat tutorial skit...mkn rambutan dgn sgt byk..mkn krepek ubi pjg2 yg kras 2 smpai pening...mkn nsi krabu smbil tgk om shanti om..huhu..sgt relax~~!!!!!

21.malam ini saya akan...
..of coz pas jwab tag ni kn..kna lipat bju...wat asg tutorial..no play2..hehe..~~~!!

22.esok saya akan...
!!ada SDG...~~!!! buhsannye...~~!!!!!MySpace

23.saya betul-betul inginkan...
kcemerlngan semster ni..~~!!! pas2nk impian jd knyataan..~~!!!

24.ketika saya melihat wajah di pagi hari...
~~bca doa tgk cermin dlu...Ya Allah Ya Tuhanku...sepertimana Kau perelokkan wjahku seprti itu jgalah Kau perelokkan perilaku ku...~~amin...pas2 bru la nk brangann...apada..~~!!!MySpace

25.tempat membeli-belah....
haha...tmpt yg aku suka..~~~tmbah2 bla duit pnuh di poket r..~~huhu aku mmg boros..~~ truk btoi la..~~!!!

26.makanan barat atau jepun...
mknn barat aku suka.~~~klau jepun yakss!!! i dont like..!!!MySpace

27.bilik yang terang atau gelap...
~~em mksud..???? aku pn xtau..~~~pd aku, aku suka lepak dlm blik gelap yg dtemani laptop ksyangan aku...huhu..~~~!!

28.makanan segera...
fvrte aku r 2....tu dh jd tong dram..haha..~~!!

29.ayat terakhir yang biasa dikatakan pada seseorang...
~~thankz~~tkcr~~jg diri~~salam..~~MySpace

30.siapa yang anda mahu TAG
~~huhu...spa yg trbca TAG ni anda di TAG ok..!! especially yg aku nk TAG adlh...jun..@ applessweety!!

p/s:wat..jgn x wat..~~!!! haha...MySpace

2 comments:

Unknown said...

huhuhu...
cukup gigih jawab tag...
usaha tangga kejayaan
gue dh tahu konvo khas tu utk siapa...
wakaakka

~~~...MenCari PeLAngi...~~~ said...

aa lupa nk bgtau ang..
konvo khas tu utk mantan pm kita paklah..
huhu...