BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 8, 2008

~~~final exam~~

salam..08112008~~

sakit kpala...pktaan tu ja yg bleh aku ungkp wktu ni..huhu...
apa xnya..10hb n 11hb ni final exam..tax ngan advnced mngmment acctng(malan) plak..dua2 paper leh bunuh aku...tp..msalahnya time ni aku tgah sbuk hbskan assg yg tk trsiap2 jgk lg...huhu..(x tmsuk blog yg aku tgah nulis ni...huhu~~~)
so...utk x mnykitkan lg kpala hotak aku ni...aku pn tlis blog kjap utk sntai2..huhu..
semster ni igt amik 5 paper blh catch up..
alih2 lg men byak ada r aku..huhu...~~blh mati ni...
paper 31hb ari2 hope plg lekeh pn B- jd r..klu x bleh ngis aku..huhu..
emm...mlm ni study tax skit..tp msalahnya malan aku nk bc apa lak..huhu...
waaa...pning2....
pa2 pn..try to do the best....
ap yg leh aku hrapkan...smoga hrapan dn impian aku dkbulkan oleh Allah SWT...
bharap sgt...

~~mencari plangi~~

0 comments: