BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 4, 2008

kesedihan itu datang lagi....

salam...04112008

kebahagiaan yg ku rindu selama ini dtg semula mnghiasi ruang hidup...
tp sdg dri mlayari nikmat kbhgiaan ini...kesedihan itu dtg lg...
xdpt nk diungkp prasaan yg di alami ktika ini..
biar zahir nmpak tenang..nmpak bhagia....dhiasi glak tawa..
tp hati Tuhan sj yg tau dn mgerti...
andai mampu ku beritakan kpd sluruh alam...ingin aku triakkan sja..
tp hakikatnya...aku xkn mampu....
xtrcri pktaan yg nk d ungkp..hanya ksdihan hati yg mampu ku ktakan disini..
knpa ksdihan itu mesti dtg lg...
bila mnusia mngatakn cinta itu buta...ya..mmg cinta iu buta...
biar diri dilukai disakiti xdhrgai tp hati sntiasa stia mnanti dia walau pgakhirannya xdpt nk drungkaikan..bgaikan tiada pgakhirn tp diri ini stia menanti mnunggu mgharapkn keajaiban dtg dlm dunia pnuh tnda tanya....
andai dtnya mngapa setia? jwpn psti satu "SAYANG"....
xdpt dbuang rasanya rsa syg itu shgga nyawa d hjung wktu.... ntah lah.. andai ada yg kta aku mgkin bdoh atau x pnya prasaan mrah...tp jauh disudut hati hnya dri ini yg mmpu mylami mgetahui apa yg pasti..aku sgt syg dia.. tp andai kta aku tak ditakdirkan utk dirinya..its ok.. aku sntiasa mgharapkan yg dia sntiasa bhagia....ku pinta pd Tuhan stiap hari moga dia sntiasa bhagia..buat b yg dsyngi slalu..aku pasrah andai kta dri xkn dsyngi lg...tp ktahuilah whai syg..drimu akn sntiasa diingatan..


~~~mgkin hari esok bhgia itu dtg mnjguk kmbli~~~pengharapan yg x pasti....~~~

0 comments: