BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 8, 2008

~~LAUNCHING..heehe..~~~

Salam...081108..

Salam...
Mood yg aku tggu dh tiba..mood nk launch blog bru ni..hehe~~
Actually spttnya bnda ni adlah first thing yg aku kna wat lpas regster blog ni ye dak..huhu..
tp time aku wjudkn blog ni aku really dlm mood yg trtekan..tp nk luahkan kt blog frnster..fham2 je la kn..blog fster tu kkdg sngal sket..so mla la aku cipta blog ni..
em..aku mmg suka tlis blog..wlupn bnda2 yg aku tlis suma bbtuk prasaan aku..tp aku suka sbb ia mmuaskn hati aku..wktu epi,sdih,bosan so kt sni je la tmpat aku nk luahkn sumanya..
skang mls nk tlis kt blog fster lg...so dgn rasminya aku mlancrkan blog trbaru aku kt sni...
k...so sbrg komen, kritikan(mmbina ke xmmbina ke lantak la...), kutukan n apa2 je la suka ati korg r...blh r dcorat coret kt sini k...

~~mencari pelangi x smudah aku..dia..dan kamu sangka..~~~lu amik lu pikir la sniri..~~

0 comments: